En unik mulighet har åpnet seg for deg. I en tidsbegrenset periode vil FPT åpne muligheten for…
FPT-Medlemskap

Hvis du er PT, eller annen proff innen helse og trening, og er motivert for å skaffe deg flere kunder, så kan dette være for deg...


Hei, det er Cristian, grunnleggeren av FremgangsrikPT.com.


FPT er en fagportal for personlig trenere og andre proffer innen helse og trening, som formidler teori, kunnskap og praksis om salg, markedsføring, PT-rollen, coaching, kommunikasjon og flere viktige komponenter som sikrer PTene flere kunder.


Les om noen av våre fremgangsrike studenter jeg har har hatt på kurs tidligere. Dette er en kortversjon av deres erfaring med oss:

Andrew
Personlig Trener

«Cristians workshop var katalysatoren for suksessen til bedriften min. Da jeg flyttet fra en kommersiell gym til en privat gym, gav Cristian meg verktøyene jeg trengte for å lykkes. Han holdt meg ansvarlig, og det gav meg drivet til å få meg langt flere kunder enn det jeg trodde mulig i et nytt miljø. Cristian leverer over all forventning!»

Robert
Fysioterapeut

«Cristian ble anbefalt til meg. Første møtet var hyggelig og behagelig. Jeg fikk igjen gnisten, og håpet. Jeg meldte meg på et intensivt kurs med han. Vi gikk gjennom en klar struktur, en pålitelig metodikk og en enkel måte å få dette implementert. Fra første dagen jeg var på jobb igjen, klarte jeg å selge 20 avtaler umiddelbart. Under en måned senere, var timeplanen min nesten fullbooket. Jeg er veldig fornøyd med dette!»

Finn-Tore
Bedriftseier/Fysioterapeut

«Han (Cristian) fikk noe som virket langt fremme i tid til å føles oppnåelig, og det var både enkelt, morsomt og intuitivt for meg å følge. Andre folk og medstudenter jeg snakket med sa det ville ta meg 3-5 år før jeg kunne regne med å ha en gående bedrift. Det tok meg mindre enn 3 måneder, og dagene mine var fullbooket. Plutselig måtte jeg finne meg et større lokale, og ansette.»

Som ung, uerfaren personlig trener slet jeg selv med å skaffe meg kunder i begynnelsen av karrieren. Jeg prøvde og feilet, og brukte mange måneder på å forstå salg, markedsføring og andre elementer som gjorde det mulig å bygge en solid kundemasse.


(Om du er interessert i å høre om flere av detaljene bak historien min, kan du se dette korte klippet her)

Etter å ha gått gjennom mye frustrasjon og vanskelige stunder, klarte jeg med tiden å knekke «salgskoden» som personlig trener, og fylte kundelista mi relativt fort med en systematisk tilnærming. Med tiden ble denne metodikken mye av grunnlaget for det FPT er i dag.


På et punkt ble jeg brukt som kurs- og foredragsholder for personlige trenere over hele landet, for å lære dem salg, markedsføring, coaching, og andre fag. Visjonen med FremgangsrikPT.com er å være tilgjengelig for flest mulig seriøse proffer innen helse og trening, som ønsker å vokse bedriften sin.


Derfor introduseres:

FPT-Medlemskap

I FPT-Medlemskapet får du tilgang til en nettportal med en rekke ressurser som hjelper deg å få deg flere kunder, øke salget ditt, effektivisere markedsføringen din, forlenge kundeforholdene dine, forbedre leveringen av tjenestene dine, og mye mye mer.


Sannheten som mange selv-erklærte eksperter ikke forteller nok om, er alle de aspektene man må mestre for å lykkes i dagens marked. Det holder ikke å dele søte memes og håpe på at noen skal oppdage deg og tjenestene dine på sosiale medier. Man må bruke gjennomtenkte pålitelige strategier som er forankret i lærdom og erfaring som vil gi forventede resultater.


Og med god grunn.


Du er ikke tjent med å kaste bort tid og ressurser på markedsføring eller andre kundeskapendeinnsatser - uten å faktisk skaffe deg kunder.


For å kick-starte deg på veien til flere kunder, får du tilgang til FPT-kursets grunnmoduler (som er FPT-metodikken). Denne består av 3 fasene, med 9 moduler.


FPT-metodikken ser slik ut:

I FASE 1 GRUNNLAG VIL DU BLANT ANNET OPPDAGE… 


  • 3 gyldne grunnprinsipper fra verdens ledende forhandlere for optimalisering av din markedsføring og salg (Et av prinsippene er effektivt brukt i alt av salg, markedsføring, coaching, terapeutiske tjenester og forhandlinger. Selv-hjelpsguruer som Tony Robbins, Dale Carnegie og flere bruker dette prinsippet i metodikken sin for å effektivisere formidling og lærdom hos studentene sine.)
  • En markedsførings legendes hemmelighet til å analysere kjøperens bevissthetsnivåer og deres markedsalternativer (denne metodikken ble avslørt på 60 tallet, og er avgjørende for å forutse om et produkt eller tjeneste vil slå ann i markedet. Denne analysekunnskapen vil hjelpe deg å se hvordan du med enkle grep kan posisjonere deg og tjenestene dine i et konkurransedrevet marked)
  • Hvordan du kan selge med integritet (og få respekt og anerkjennelse av kundene dine)
  • Finn din kundes reelle motivasjon for å kjøpe dine tjenester (det essensielle finner vi under overflaten av det som foregår i ansikt-til-ansikt kommunikasjonen. Det er derfor du ikke kan stole blindt på uttalelser som «gå ned i vekt» «komme i form» og andre uttalelser basert på vage ønsker)
  • Hva kunden din er mest opptatt av når de vurderer dine tjenester opp mot konkurrentene dine (og nei, det er ikke pris jeg snakker om)
  • Hva du må gjøre for å slippe å miste en kunde underveis i salgsprosessen (en advarsel: om du ikke bryr deg om dette, kan du likså godt ta en 200-lapp og brenne den. Såpass mye bør det svi å ikke gjøre dette ordentlig…)
  • Den utrolig enkle strategien leger og andre dyktige konsulenter bruker for å «selge deg» på sine løsninger, som du kan utnytte når du skal utføre dine salg på en proff måte (Det kan påstås at denne effektive tilnærmingen er prima for å selge tjenester som fysioterapi, kiropraktikk og andre behandlingsrettede tjenester, denne brukes av proffe PTer hele tiden)
  • Kritiske tabber å unngå når du starter samtaler med potensielle leads (gjør en av disse, så vil du aldri klare å lande dem som kunder)


Og mye mye mer.

I FASE 2 ERVERV KOMMER DU TIL Å SE…


  • Hvordan du kan utnytte konsultasjonen av kunden din som den ultimate demonstrasjonen av tjenestene dine (demonstrasjon er en av de mest innflytelsesrike elementene i en presentasjon. Se på TV-shop som viser kniver som kutter gjennom trær og hermetikkbokser, og gjør det udiskutabelt hva kniven er i stand til å gjøre på kjøkkenet. Demonstrasjon viser de ekstreme fordelene av tjenestene dine, samt eliminerer innvendinger før de i det hele tatt dukker opp)
  • Hvordan avdekke klientens ambisjoner og bruke dem som salgsargumenter (gjør du dette grundig, kan dette også hjelpe deg å få denne kunden til å rekrutterer flere kunder for deg)
  • Et kritisk, essensielt element fra krise og gisselforhandlinger (utviklet av en av tidenes mest anerkjente forhandlere, som har deltatt og veiledet FBI, og store selskaper i milliardklassen i å lande avtaler) du kan bruke for å gi den potensielle kunden mer ro i kjøpsprosessen.


Dette er viktig.


I motsetning til hva de aller fleste salgslærerne på feltet lærer deg, så er dette ikke en «teknikk» for å få mange «ja»-er i salgsprosessen.


Dette er viktig når det er snakk om…


ditt første møte med kunden
når du forsøker å booke en avtale med kunden
underveis i konsultasjonen (der ditt formål er å lande kunden)
til og med når dette er en betalende, fast, lojal kunde og du må ta et re-salg


Kundene dine vil merke det på deg om du selger på en etisk måte, eller om du prøver å finte dem inn med triks og malplasserte teknikker.


Det du vil oppdage her er et meget kontra-intuitivt element som fungerer som et slags usynlig sikkerhetsnettet (for kunden din) som igjen kan være avgjørende for om kunden tørr å investere i dyrere tjenester fra deg.


Mer om dette i Demonstrer tjenestene dine som en mester modulen.


La oss gå videre med å oppdage enda mer av det spenstig innholdet i kurset:


  • Hvorfor du ikke bare kan støtte deg på overflatiske grunner for hvorfor de vil kjøpe (klarer du å knekke denne koden så er du er enormt steg nærmere salget)
  • Hvordan vise kundene dine fremgang, slik at de fortsetter å investere i tjenestene dine (vis dem konkrete tall og utvikling. I tillegg får de det de trenger for å få «bragging-rights» til å skryte av å bruke tjenestene dine)
  • Closing er ikke manipulasjon eller smooth pitching, men for å tjene en kvalifisert kunde med våre tjenester (gjør dette riktig, så vil kundene takke deg for at du endelig kan hjelpe dem med deres utfordringer). Vi viser deg en 5-fasers prosedyre som gjør det naturlig og smidig å signere avtalen med kunden. 


La oss se litt nærmere hvorfor dette er viktig.


Closing er den delen av salgsprosessen som kan føles som en berg og dalbane tur. Mange forblir passive, trekker seg tilbake og overlater kunden å ta ansvaret for om det blir et salg eller ikke.


Dette er en stor tabbe.


Nei, du skal ikke være pushy.

Nei, du skal ikke selge til noen du ikke kan løse problemene til.

Nei, du skal ikke selge noen noe de oppriktig ikke trenger.


Men om du har kvalifisert kunden... og de innfrir kriteriene for kjøpe-klare kunder:


1. De trenger det du tilbyr…

2. De vil ha det du tilbyr…

3. De har råd til det du tilbyr...



Så har du et ansvar i å levere dette til dem. Hvorfor er du ellers i business?


Her vil du finne en prosedyre som hjelper deg å ta en kjøpe-klar kunde gjennom 5 sømløse faser som hjelper dere å lande en avtale på et elegant vis.


Mer om dette i Få avtalen signert-modulen.


Videre vil du oppdage flere hemmeligheter i kurset som dette:


  • 2 skuddsikre pris-presentasjonsstrategier som lett kan skreddersys etter kundens behov (og samtidig rettferdiggjøre dem for å bruke mer penger enn de hadde tenkt forut)
  • Hva du ALDRI skal gjøre på slutten av salgsprosessen (gjør dette, og si sayonara til potensielle kunder)


Og mye mye mer…

I FASE 3 LEVER OG REPETER FÅR DU DISSE OPPDAGELSENE…


  • Avanserte coaching-verktøy for å levere høyest mulig service til kundene dine (dette vil også hjelpe deg med å få dem de resultatene de ønsker, og være forpliktet til prosessen)
  • Hvordan du kan hjelpe kunden din å avdekke svakheter, for å utbedre feil på en prima-pedagogisk måte
  • Verdifulle prinsipper og strategier innen coaching som hjelper deg å hjelpe kunden din med å nå sine mål.


La oss ta en kort pause, og snakke mer om dette:


Jeg snakker ikke om klisje-rådene kundene dine selv kan lese seg opp på nettaviser og agurk-nyhetsseksjonen, i innleggene av en facebookgruppe, eller hvordan kunden din kan få kontakt med rompa med strikk-øvelser de lærer av en ivrig blogger på Instagram.


Nei, her snakker vi om 20 solide prinsipper og strategier som hjelper deg å få kunden din i riktig retning, samt få massiv verdi av å investere i tjenestene dine.


Blant disse, vil du oppdage… 


hvordan du får kunden din til å forplikte seg til opplegget sitt.
Dette er en big deal
(faktisk så er det her de fleste som driver med en-til-en tjenester innen helse og treningsbransjen bommer). 


Dette er mer enn et coaching-verktøy.


Faktisk så kan det sies å gjenspeile en viktig egenskap hos kunden din. PTene som velger å overse dette sitter ofte igjen med vanskelige kunder, som igjen ikke gjør sin del av arbeidet for å lykkes. Dette er kjempefrustrerende for begge parter.


Denne kan du også bruke som et kvalifiseringsverktøy når du markedsfører deg slik at du tidlig oppdager hvem du bør dumpe som potensielle kunder, og du tiltrekke kunder det er en fryd å jobbe med.


Mer om dette i Optimal levering av tjenesten din -modulen.


La oss fortsette. Videre vil du oppdage:


  • Det hemmelige trekket naturlig karismatiske mennesker har, og hvordan du kan bruke dette til å krydre kommunikasjonen din. Det er viktig å påpeke noe her. Gjør du dette galt, så kan du ende med å fremstå som kjedelig og umotiverer kundene dine.
  • Hvorfor du sjeldent eller aldri bør ta business-råd fra akademikere på fastlønn (ikke bare kan de gi skadelige råd, de kan gi deg råd som er direkte ødeleggende for at du kan lykkes i det private markedet)
  • Et mindset å ha før man i det hele tatt har skaffet seg kunden (som kan vise seg å bli nøkkelen til å slippe å jage etter kunder)
  • 3 kritiske punkter du må levere på med tjenestene dine for å få lojale, fornøyde kunder.


Før vi går videre, er jeg nødt til å utdype mer her…


Vi lever ikke lenger i en tid der det holder med å levere det kunden betaler for, for å beholde kunden som en lojal kunde. De fleste fniser av bruktbilselgernes eller bank-rådgivernes argumenter for å kjøpeslå lojalitet ved å kun levere det man betaler for.


En annen side av dette er å levere kunden det de forventer (og nei, det er ikke det samme som å levere det de betaler for). Kundens krav til hva de forventer, er faktisk enda viktigere enn noensinne, fordi i en tid som nå med raske, drastiske endringer, så trenger kunden å vite at de får det de forventer.


Den siste delen av dette er det som har gjort de største aktørene til de største. Disney hadde aldri blitt Disney uten dette, Apple (spesielt under ledelsen av Steve Jobs) skjønte dette og etablerte seg på toppen av de største selskapene i verden med dette virkemiddelet, og Marvel skaperen Stan Lee spilte på dette da han lanserte best-selgende tittel på rams (som brukes til å lage blockbuster etter blockbuster film mange år etter han døde).


Denne siste delen er en av de mektigste virkemidlene som ankrer kundelojalitet hos kundene dine.


Du finner dette i Hopp på penge-trampolinen modulen.


La oss se videre på andre mysterier fra kurset:


  • En overraskende enkel ting du kan gjøre, som du enkelt kan tjene mer på ved å tilby tjenestene dine til eksisterende kunder (dette er oversett av mange, men når du skjønner dette, vil du enkelt kunne selge kunden din enda mer produkter og tjenester)
  • Folk flest hater å bytte ut noe som fungerer (her er hvordan du kan etisk utnytte dette for å beholde dem som kunder enda lengre)
  • 2 forutsigbare metoder for hvordan du kan rekruttere gode kunder fra dine allerede fornøyde kunder (gjør du dette riktig, så eliminerer du masse frustrasjon, penger på annonser, ringe kjipe folk og mase om å få avtaler. Faktisk så kan du bruke din fornøyde kunde til å gjøre den tunge løftingen for deg, og hjelpe deg å sikre en ny kunde)
  • Kritiske suksessfaktorer som hjelper deg å takle motgang, og vinne i karrieren som PT (eller annen profesjonell i helse og treningsbransjen). Disse hjelper deg å utvikle essensielle egenskaper du trenger for å lykkes som PT i det lange løp…


Gode nyheter:


Disse egenskaper kan virke å være iboende hos noen av oss. Men faktum er at de kan utvikles med riktig praksis. I FPT-metodikken vil du se hvordan.

De 9 grunn-moduler som er fordelt over 119 leksjoner dekker de elementære feltene salg, markedsføring, coaching, kommunikasjon og kundelojalitet.


Det er her er det blir spennende for deg, om du blir FPT-medlem:


Full-skala FPT-kurset (som ikke er tilgjengelig for øyeblikket)med tett en-til-en oppfølging blir solgt for minimum 30000,-, og kurset har en verdi på 39750,-. Her får studentene tett oppfølging, høy resultatoppnåelse, bonuser og verdier som rettferdiggjør prisen satt.


FPT-Medlemskapet vil inneholde en «lite» versjon av FPT-kurset. Du vil få de 3 fasene og 9 modulene som er grunnleggende for FPT, men du får ikke bonusene og alle tjenestene knyttet som er verdt opp mot 40000,- i total verdi.


En forskjell som må påpekes...


På en side...


Du får ikke den tette ukentlig epost-coachingen som studentene som investerer i FPT-kurset får, men du får epost tilgjengelighet. I det så ligger det at du kan sende inn dine spørsmål og undringer på epost, og du får svar. Du vil derimot ikke få en full-skala, tett oppfølgings coaching slik en FPT-kurs student får.


Men...


På en annen side, så får du tilgang til en pålitelig kilde du kan stille spørsmål, og få disse oppklart. Det du ikke får som en FPT-kurs student har inkludert er den tett-oppfølgings coaching komponenten, som pusher folk til å gi mer av seg selv (og som ofte gir studenten høy resultatoppnåelse).


Tilbakemelding fra et FPT-medlem på en nylig epost-utveksling:

"Siden sist vi mailet så har det egentlig stadig gått fremover... har lyktes med å identifisere potensielle PT-kunder... siden sist så har jeg fått 5 nye PT kunder, for meg er det positivt. Selv at du gir ett så utfyllende svar overgår all forventning og settes ufattelig høyt pris på!"
K.M.


FPT medlemskapet blir tilbudt som en mer tilgjengelig versjon av FPT-kurset, og da må deltagerne påregnes mer ansvar for egen prosess, lærdom og implementering.

FPT-medlemskapet blir levert på FPT portalen, som du får mer informasjon om dersom du investerer i FPT-medlemskapet. En annen fordel du får gjennom FPT-medlemskapet er at du får tilgang til alle modulene umiddelbart, så du kan sette deg ned og få raskt tilegnet deg innholdet. Du slipper den gradvise "dryppingen" av kurset andre tidligere studenter har måtte vente på.

Det er den sterkeste anbefalingen at du går gjennom kurset i den kronologiske rekkefølgen den er designet, da den bygger på prinsippene som etableres i kursets første moduler.

I tillegg så vil FPT-medlemmer få kontinuerlig med faglig påfyll i form av slipp av flere kurs og treninger.

Målet på sikt er å gi FPT-medlemmene et online bibliotek noe a la Netflix, som hjelper deg å vokse bedriften din.

Allerede har medlemmer fått tilgang til følgende kurs og treninger:

Sell, Coach, Keep - Et full-skala salgskurs for Pter

Hvordan selge med presentasjoner

Gå til handling - et produktivitetskurs

EKSPRESS INNHOLDS DISTRIBUSJON - planlegge, produsere , og distribusjon av innhold som del av markedsføringen din

Av fremtidige kurs og treninger som blir gjort tilgjengelig i fremtiden, vil blant annet være:

Hvordan drive med effektiv facebook annonsering

Hvordan bygge gode nettsider som lander deg kvalifiserte leads på autopilot

Hvordan kan du lage relevante kurs og informasjonsprodukter til kundene dine

Og mange flere relevante temaer for å vokse bedriften din

Målet er å slippe minst et kurs eller trening i måneden for medlemmene, for at de skal gradvis øke kompetansen og kunnskapen sin.


I tillegg til de inkluderte kursene, vil du også få eksklusive medlemsrabatter til fremtidige full-skala kurs som gjelder så lenge du er medlem.


Visjonen med FPT-medlemskapet er å gi medlemmene en oppdatert kilde for å søke god, pålitelig kunnskap til å dekke de forskjellige delene av forretningssiden av businessen deres.

Og hva vil det koste å investere i FPT-medlemskapet?


5000,- innmeldingsavgift, for å få tilgangen til FPT-metodikken, 9 grunnmoduler inkludert epost tilgjengelighet, samt 1 ny trening i måneden så lenge du forblir medlem i portalen. For innmeldingsavgiften har du tilgang til portalen med kurset inkludert i 1 måned. Du får tilgang til hele kurset med en gang, slik at du kan begynne umiddelbart å bruke materialet til å skaffe deg flere kunder.


Etter den første måneden: ønsker du å forbli medlem, betaler du 300 kr i måneden for å beholde medlemskapet.


Ønsker du ikke å beholde medlemskapet etter en stund, kan du enkelt si opp dette i portalen. Slutter du som medlem, mister du tilgangen til kursmaterialet og portalen.

LA OSS OPPSUMMERE:


I FPT-medlemskapet får du:


FPT-metodikkens 9 grunnmoduler, fordelt over 119 leksjoner. Kurset er allerede pakket inn med nesten 16 timer med leksjoner. Kurset viser deg veien fra a til å hvordan du skaffer deg leads og kunder, beholder dem, samtidig som du lærer måter å selge kundene dine enda mer produkter og tjenester.


• Og, for en lav sum på 300 kr i måneden beholder du FPT-medlemskapet ditt som gir deg fri tilgang til å repetere kurset så mange ganger du ønsker og har behov for. Du beholder tilgangen så lenge du er medlem, der andre kurs gir deg en tidsbestemt-adgang.


Epost-tilgjengelighet med kursholder, verdt 3000,- i måneden - så lenge du er medlem.


• Kontinuerlig faglig påfyll: du får minimum et kurs eller trening hver måned fra du blir medlem.

 

• Muligheten til å kjøpe fremtidige full-skala kurs med veldig gavmilde rabatter.

Allerede har medlemmene fått følgende kurs og treninger som en del av medlemskapet:

Sell, Coach, Keep - Et full-skala salgskurs for Pter

Hvordan selge med presentasjoner

Gå til handling - et produktivitetskurs

EKSPRESS INNHOLDS DISTRIBUSJON - planlegge, produsere , og distribusjon av innhold som del av markedsføringen din

Av fremtidige kurs og treninger som blir gjort tilgjengelig i fremtiden, vil blant annet være:

Hvordan drive med effektiv facebook annonsering

Hvordan bygge gode nettsider som lander deg kvalifiserte leads på autopilot

Hvordan kan du lage relevante kurs og informasjonsprodukter til kundene dine

Og mange flere relevante temaer for å vokse bedriften din

FPT-Medlemskapkr5000

* DIN INVESTERING ER DEKKET AV GJELDENDE LOVVERK, LES MER OM DETTE UNDER KJØPSBETINGELSENE. VED Å FYLLE SKJEMAET OG GJENNOMFØRE KJØPET GODTAR DU KJØPSBETINGELSENE, OG ERKLÆRER DEG INNFORSTÅTT MED PERSONVERNERKLÆRINGEN OG ANSVARSFRASKRIVELSEN.

Vi ses på innsiden!


Fremad!


Cristian Riveros

FPT-Medlemskap

Meld deg på FPT-medlemskapet, og få umiddelbar tilgang til FPT-metodikkens 9 grunnmoduler på 16 timer, 119 leksjoner.


Du får tilgang til disse modulene:

I TILLEGG FÅR DU:

-Fri tilgang til å repetere kurset så mange ganger du ønsker så lenge du er medlem. Du har en måned inkludert i innmeldingsavgiften.

-Tilgang til flere kurs og treninger så lenge du forblir medlem(slipp av minimum en trening i måneden), der du kun betaler 300 i måneden for videre medlemskap.

-Du får epost-tilgjengelighet verdt 3000,- i måneden så lenge du forblir medlem.

-Muligheten til å kjøpe fremtidige full-skala kurs med veldig gavmilde rabatter.

Allerede har medlemmene fått følgende kurs og treninger som en del av medlemskapet:

Sell, Coach, Keep - Et full-skala salgskurs for Pter

Hvordan selge med presentasjoner

Gå til handling - et produktivitetskurs

EKSPRESS INNHOLDS DISTRIBUSJON - planlegge, produsere , og distribusjon av innhold som del av markedsføringen din

Av fremtidige kurs og treninger som blir gjort tilgjengelig i fremtiden, vil blant annet være:

Hvordan drive med effektiv facebook annonsering

Hvordan bygge gode nettsider som lander deg kvalifiserte leads på autopilot

Hvordan kan du lage relevante kurs og informasjonsprodukter til kundene dine

Og mange flere relevante temaer for å vokse bedriften din

NB: Dersom du har en kupongkode HUSK Å BRUKE KUPONGKODEN NEDERST PÅ BESTILLINGSSKJEMA, OG SE PRISEN ENDRE SEG FØR DU BETALER - DERSOM DU HAR EN.

Kontaktinformasjon

Faktura adresse

Betalingsinformasjon

Du blir ikke belastet for dette kjøpet, men hvis du velger å foreta et valgfritt kjøp senere, vil denne kortinformasjonen bli brukt til å fullføre denne transaksjonen!

Behandling...

FPT-Medlemskapkr5000

  • Dagens betaling
  • FPT-Medlemskapkr5000
  • Fremtidige utbetalinger
  • kr300

Alle priser i NOK

Affiliate: